duminică, 13 ianuarie 2013

AFIRMAŢII PENTRU ECHILIBRAREA ENERGIEI



AFIRMAŢII  PENTRU  ECHILIBRAREA  ENERGIEI

 CHAKRA  A 1-a RĂDĂCINĂ, MULADHARA

„Am încredere deplină în Sinele meu Superior spiritual, care îmi satisface toate necesităţile !”
„Viaţa mea este plină de prosperitate !”

CHAKRA A 2-a A SPLINEI, SWADHISTAN :
„Îmi accept şi ţin cont de  sexualitatea mea !
„Sănătatea mea fizică este puternică şi pură !”

 CHAKRA A  3-a A  PLEXULUI SOLAR, MANIPURA :
„Mă eliberez de toate emoţiile nerezolvate într-un mod  lin şi sănătos !”
„Îmi cer puterea mea ca persoană !”

 CHAKRA A 4-a A  INIMII, ANAHATA :
„Dau şi primesc dragoste, liber şi cu uşurinţă !”
„Mă iert pe mine şi pe alţii  în totalitate pentru  erori şi judecăţi trecute !”

CHAKRA A 5-a A  GÂTULUI, VISHUDI :
„Cu uşurinţă şi graţie îm exprim cele  mai adânci sentimente şi emoţii!”
                  
CHAKRA A 6-a  AL  CELUI  DE-AL  3-lea  OCHI, AJNA :
„Viziunea mea interioară este clară şi puternică !”
„Am încredere deplină în intuiţia şi viziunea mea interioară!”

CHAKRA A 7-a A  CAPULUI, SAHASRARA :


„Îmi accept, îmi recunosc şi ţin cont de spiritualitatea mea !”
„Îmi acord permisiunea de a funcţiona în condiţii de sănătate perfectă.
Permit fiecărei celule să se elibereze.
Deţin controlul corpului meu şi acţionez responsabil.
Înlăturând cauzele, nu va mai fi nici un efect nedorit.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu