marți, 29 mai 2012

Reiki pentru fiecare an al vieţii

Vindecarea vieţii tale de la concepţie până în prezent
În următoarea metodă se foloseşte grilul de cristale pentru a permite energiei Reiki să curgă în fiecare an din viaţa dvs, de la concepţie până în prezent. Puteţi folosi bileţele; Scrieţi pe primul dintre ele: „Reiki va curge pentru a crea o vindecare profundă în mine, de la concepţia mea până la momentul naşterii, pentru binele meu suprem”. Puneţi bileţelul (împăturit, eventual) în grilă,sub cristalul central şi repetaţi cu voce tare ceea ce aţi scris, ţinând mâinile deasupra lui şi intenţionând ca Reiki să curgă în cristal şi în bucata de hârtie. Dacă aveţi Gradul Doi, aplicaţi deasupra reţelei fiecare dintre cele trei simboluri Reiki (plus Simbolul Maestrului, dacă îl aveţi). Lasăţi biletul în grilă timp de aproximativ o săptămână.
La începutul celei de-a doua săptămâni îndepărtaţi bileţelul şi puneţi altul pe care aţi scris: „Reiki va curge pentru a crea o vindecare profundă în mine pentru întregul proces al naşterii mele, pentru binele meu suprem”. Pentru această perioadă a vieţii- naşterea- acordaţi cel puţin o săptămână, deoarece este un eveniment deosebit de traumatizant.
În cea de-a treia săptămână înlocuiţi biletul cu altul pe care scrieţi: „Reiki va curge pentru a crea o vindecare profundă în mine pentru primul an al vieţii mele, de la naşterea mea până la sărbătorirea primului an de viaţă, pentru binele meu suprem”. În următoarea săptămână scrieţi pe bileţel afirmaţia: „Reiki va curge pentru a crea o vindecare profundă în mine pentru al doilea an al vieţii mele, de la sărbătorirea primei zile de naştere până la a doua aniversare, pentru binele meu suprem”. Puteţi lăsa bileţelul în grilă, mai mult de o săptămână pentru anii în care consideraţi că a fost mai greu. ESTE IMPORTANT SĂ CURĂŢAŢI ÎN FIECARE SĂPTĂMÂNĂ CRISTALELE ŞI SĂ LE REÎNCĂRCAŢI, folosind simbolurile. Continuaţi astfel pentru fiecare an al vieţii dvs.
Dacă nu aveţi răbdare, puteţi schimba bileţelele în fiecare zi, pentru fiecare an de viaţă,dar eficinţa nu va fi la fel de mare.
În timpul acestui proces puteţi retrăi, reaminti evenimentele din acea perioadă, astfel are loc vindecarea. Este bine ca în această perioadă să folosiţi şi alte metode de autovindecare pentru a aduce la suprafaţă ceea ce nu e vindecat, pentru a conştientiza şi a acţiona în direcţia vindecării complete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu